50535
page-template-default,page,page-id-50535,theme-borderland,eltd-core-1.1.3,woocommerce-no-js,borderland-theme-ver-2.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,fade_push_text_top,grid_800, vertical_menu_with_scroll,columns-3,type1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Diensten

Slimme aanpak voor het beste resultaat
Alex Anneveldt Diensten

Ik help klanten bij het oplossen van strategische vraagstukken op het gebied van marketing, communicatie & change. Ik praat graag met je verder over de ontwikkelingen in de maatschappij en de markt en wat zij betekenen voor communicatie, marketing en leidinggevenden binnen jouw organisatie.

Met veel plezier help ik je meer sociale en economische impact te creëren. Ik bied een breed scala aan diensten waar je als organisatie/merk je voordeel mee kunt doen.

​Enkele voorbeelden:

Quickscan

Een analyse van jullie huidige marketing & communicatie-activiteiten en de inrichting hiervan. Een snelle manier om inzicht te krijgen in de verbeterpunten en kansen voor de organisatie.

Positioneren / propositie

Aan de hand van de drie vragen: Wat is je doel? Wie wil je bereiken? Met welke boodschap? Ontwikkelen we een merkpaspoort en -verhaal zodat je altijd een consistent en aansprekend verhaal hebt waarmee je mensen met je organisatie/merk verbindt.

Strategisch framework

Eén raamwerk voor alle huidige en toekomstige activiteiten waarin de centrale ambitie en de subdoelen verwoord zijn evenals een roadmap om ze te realiseren. Om koers te bepalen en focus te houden zodat verbinding en samenhang ontstaat. Zo weet je wat en wie je wanneer nodig hebt en wat het je oplevert. Efficiënt en effectief tegelijkertijd.

(Social) media-strategie

Hoe maak je van een lead een klant? We onderzoeken welke verschillende stadia die de iemand doorloopt ​om uiteindelijk klant te worden. Van de allereerste interesse tot uiteindelijke aankoop. Hoe richt je je marketing-funnel zo effectief mogelijk in zodat je een relatie met ze opbouwt.

Marketing-funnel en customer journey

Welke kanalen en media zet je in om je doelgroep te bereiken? We werken met het model: owned, paid, shared, earned. Daarnaast kijken we ook naar welke content levert de meeste zichtbaarheid en engagement oplevert.

Inrichten afdeling

Keuzes maken en prioriteiten stellen kan lastig maar is wel een voorwaarde om de toegevoegde waarde te leveren die je ook echt wilt leveren. Hoe richt je de processen goed in en werk je prettig samen? Wat doe je zelf en wat besteed je uit? En over welke vaardigheden moet een marketeer of communicatieadviseur anno nu over beschikken? Samen maken we een afdelingsplan.