50498
page-template-default,page,page-id-50498,eltd-core-1.1.3,borderland-theme-ver-2.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,fade_push_text_top,grid_800, vertical_menu_with_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Mijn Visie

Met liefde voor mensen en merken
Alex Anneveldt profielfoto
Betekenis

Sterke en betekenisvolle merken herken je meteen. Ze wekken je interesse, maken je nieuwsgierig en geven je een positief gevoel. Ze worden gevormd door bevlogen mensen en ambitieuze organisaties die autonoom handelen, verbindingen aangaan, goed werkgeverschap voorstaan en beweging creëren. Die ernaar streven de wereld van vandaag en morgen een beetje mooier te maken. Ze tonen leiderschap om verschillende belangen en doelen op elkaar af te stemmen. Omdat ze een andere aanpak durven kiezen die leidt tot betere prestaties. Daarvoor hoef je echt geen Tony Chocolonely of Apple te zijn. De winnaars van nu weten daadwerkelijk betekenis te geven aan het leven van mensen. Dat is voor elke organisatie weggelegd. Groot of klein.

Fundament

Organisaties helpen transformeren om betekenis te creëren in het leven en werk van hun klanten en medewerkers. Samen gaan we aan de slag om jullie merk zo aantrekkelijk te maken dat mensen bewust kiezen voor jullie organisatie en producten/diensten.  Tegelijkertijd kijken we hoe we de marketing en communicatie effectief en efficient inrichten om dat te bereiken. Met als resultaat een stevig fundament onder en een slimme aanpak voor je marketing- en communicatie-activiteiten. Daar zet ik me iedere dag met bevlogenheid en een glimlach voor in.