Hoe word je een merk met impact? Een merk dat ertoe doet. Voor je klanten en je medewerkers. In deze workshop maak je in één dag een masterplan om van jouw merk een betekenisvol merk te maken.

Inhoud

Hoe wil je dat de wereld er in de toekomst uitziet? Welke rol wil je daar in hebben? Wat ga je doen om dat te realiseren? Waar sta je voor? Wat wil je betekenen voor anderen? Met deze vragen ga je aan de slag. In 1 dag bedenk je ‘te bigger plan’. Hoe je met je merk impact maakt. Dat alles zet je in een overzichtelijk masterplan inclusief roadmap.

Voor wie?

Voor start-ups en scale-ups en bedrijven die willen groeien en bloeien en een volgende stap willen zetten – maar dan wel in de juiste richting. Voor directeuren, managers, eigenaren, eindverantwoordelijken.

Kern

Masterclass waarbij je in 1 dag een masterplan maakt om een betekenisvol merk te bouwen – Een plan vanuit je hart en met je verstand.

Duur

1 dag, van  9.30 uur tot 16.30 uur

Datum en locatie

In company – datum in overleg.

Kenmerken

Met je team (directie, management, marketing, communicatie) volg je deze sessie.

Prijs

Euro: 1.145,- ex. BTW

Kenmerken

  • Praktisch
  • Effectief
  • Geen onnodige kosten voor ingewikkelde plannen en strategieën
  • Nieuwe inzichten
  • Kennis vergroten
  • Heldere keuzes maken
  • Energieboost
  • Terug naar de bedoeling van ondernemen
  • Van Being Greedy naar Doing Good