Merken en organisaties die het leven van mensen een stukje mooier maken, hebben de toekomst. Ze voegen Purpose toe, waardoor ze meer waarde leveren voor mens   en maatschappij. Ze scoren ook beter op reputatie en imago. Sta je op het punt om een nieuw merk in de markt te zetten of heb je behoefte aan een herpositionering van je merk? Transformeer dan naar een merk met Purpose.

Inhoud

Mensen willen steeds beter weten wat je als merk voor hen kan betekenen. En dan kijken ze niet alleen maar naar de voordelen van je product. Ze willen ook weten waar je als organisatie voor staat. Of je dezelfde dingen in het leven belangrijk vindt en of je daar ook naar handelt. Deze Makkelijke Merkstrategie kent drie stappen om jouw merk te worden met een positieve impact op de wereld:

  1. Merkidentiteit en Purpose
  2. Positionering van een positief merk
  3. Customer Journey & Activatie

Geen ellenlang en duur traject, wel heldere stappen en een mooie kapstok om al je toekomstige marketing- en communicatie-activiteiten aan op te hangen.

Voor wie

Mensen en organisaties die van hun merk houden en willen handelen vanuit hun hart én met verstand. Voor merkenbouwers in een non-profit of commerciële organisatie.

Kern

Deze Makkelijke Merkstrategie maak je in drie sessies van een halve dag (plm 4 uur per sessie). Tijdens de werksessies ga je aan de slag met praktische tools. Je krijgt inspirerende voorbeelden, theorieën en nieuwe inzichten aangereikt die je direct op de praktijk kunt toepassen. Na deze merksessies ben je bedreven in het toepassen van het stappenplan om een positieve impact te maken met jouw merk.

Datum en locatie

In company

Prijs

Euro: 3.400- ex. BTW