6
page-template-default,page,page-id-6,theme-borderland,eltd-core-1.1.3,woocommerce-no-js,borderland-theme-ver-2.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,fade_push_text_top,grid_800, vertical_menu_with_scroll,columns-3,type1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

[lab_heading title=”Mijn missie”][/lab_heading]

Ik ben Alex. Mijn missie is helder. Ik wil mensen helpen om vanuit eigen kracht een onderscheidende bedrijfsstrategie te ontwikkelen die sociaal én economisch impact maakt. Zodat de beste resultaten gehaald worden waar mensen vol enthousiasme aan werken. 

[lab_heading title=”Aanbod”]Hoe kan ik je helpen?[/lab_heading][vc_toggle title=”Workshops” style=”round” color=”black” el_id=”1470138956194-04131602-7b88″]Een inspirerende kickstart voor je merk. Voor bedrijven en zelfstandigen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Trainingen” style=”round” color=”black” el_id=”1470139434665-d1e74c6a-d8b9″]Upgrade je marketingvaardigheden en ga aan de slag met het merkkompas voor een ijzersterke merkstrategie.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Coaching” style=”round” color=”black” el_id=”1470147297379-bb0beb80-0d1d”]Voor teams en zelfstandigen die vastlopen en de boel weer lekker willen laten draaien.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Begeleiding en advies” style=”round” color=”black”]Voor strategische marketing- en communicatievraagstukken[/vc_toggle]
[lab_heading title=”Met liefde voor mensen en merken”][/lab_heading]

Mijn liefde voor mensen en merken ontstond tijdens mijn studie Communicatie. Vakken als sociologie en psychologie vond ik bijzonder boeiend. Het vak neuromarketing bestond nog niet, maar ik had het zeker met veel passie gevolgd. Mijn afstudeerscriptie ging over de werking van het brein. Over hoe je gedachtes je gevoelens en je gedrag bepalen. De opgedane inzichten nam ik mee in mijn werk zodat slimme creatieve communicatiestrategieën en campagnes ook daadwerkelijk mensen raakten. En ik geef eerlijk toe. Het was soms behoorlijk puzzelen welke gedachten en gevoelens ik met de communicatieboodschappen wilde oproepen die moesten leidden tot het gewenste gedrag.

In 2006 begon ik voor mezelf. Ik richtte mijn eigen praktijk op: Philosophy. Sindsdien help ik bedrijven en zelfstandigen om met een onderscheidende aanpak hun ambities te realiseren. Mooie bekende en minder bekende merken mag ik tot mijn opdrachtgevers rekenen, waaronder KPN, Nuon, Rabobank, Gemeente Tilburg, ING, AFM, Luister!Oren, EY, PWC, Conimex, Tempo Team, Coöperatie DELA en vele andere organisaties.

logo_kleur_klein

Met alle opgedane ervaring en inzichten, lanceerde ik in 2016 met Connect to Change, een leiderschapstraject voor organisaties in transitie.  Een praktische aanpak om door middel van zelfsturing op een positieve manier duurzame veranderingen te realiseren. Er volgden adviestrajecten, trainingen en workshops om  mensen met deze aanpak vertrouwd te maken.